4/12

Idaaaag så var det en hyfsat ok dag. 
 
Jag var väldigt bra på matten som ni ser
 
Det hände två lustiga saker i skolan.
 
Den första var att vi var i biblioteket på lunchen, som vanligt. Jag och Sepideh läste medan Alva satt och scrollade tumblr (vi är väldigt sociala) och visade då och då roliga bilder.
Då läste jag något ytterst motbjudande och gjorde en äcklad min med munnen öppen och ögonbrynen rynkade, och i exakt det momentet så visar Alva en bild på Liam (ifrån En Riktning) som gör exakt den minen, haha!!!!!!
 
Den andra var på franskan då jag, Matilda och en snubbe som heter Johan skulle göra en pjäs om att vi hade tappat bort saker.
Vi bestämde oss för att vi skulle vara ytterst dramatiska.
J hade tappat bort M och jag stod där och bara: "ÅH NEJ! VAD HEMSKT!!". Men sedan hittade vi henne och M bara "Men jag har tappat bort min mobiltelefon!!" Och jag bara "ÅH NEJ! JAG OCKSÅÅÅ!!!" men sen hittade vi dem på bordet. Det var roligt.
 
Efter skolan for jag hem, åt päronkaka och sen for jag till stan med Maria (aka Mario) och Alva (aka Albert, Alberta eller Alvaro).
 
Där handlade vi en present till Erika (aka Eriko) och vi var även inne på ´lite andra affärer.
På Body Shop bjöd dem på glögg eller något och pepparkakor.
På Kawaee så hade de de sötaste örhängerna och ringarna med pajer, pizza, marängsviss, tårtor, osv.
På Åhlens hade de hörlurar med gulliga saker på som också värmde, som de där sakerna som man ville ha när man var liten!!!
 
Jag har även lyssnat på julmusik
 
Och färjat håret (och samtidigt känt mig som Lady Gaga)
 
Bilder på hur det blev kommer imorgon/något i den stilen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0