Carrie Hope Fletcher

En av mina absoluta förebilder, min idol och min favorit YouTubare som är tjej är Carrie Hope Fletcher.
Hon är väldigt nära att få 400K prenumeranter på sin YouTubekanal ItsWayPastMyBedTime
Hon är en skådespelare, sjunger väldigt fint (och har skrivit några egna låtar) och gör YouTube-videor. Hon är väldigt vacker, rolig och verkar bara hjärtlig.
 
Här är några av hennes videor, som jag verkligen gillar jättemycket.
 
 
 
Sen har hon också gjort en video med Dan:
 
(De har också gjort några på hennes kanal, bland annat den här)
 
Och så har hon gjort en med Phil!
 
(Och så har det gjort en del på hennes kanal, bland annat den här)
 
(Om ni undrar varför jag tog videorna hon har gjort med just Dan och Phil, och inte någon annan som hon har "collabat" med, så är det för att Dan och Phil är mina favoritYouTubers, som är "män".)
 
Så jag hoppas verkligen att ni tycker om hennes videor och att ni går in och prenumererar på henne, för att vli Hopeful. Och det är ju alltid bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0