Fredagskväll

Mina fredagskvällar är bokstavligen att se på YouTube videor, Twitter, Tumblr, skriva med vänner. Sedan YouTube, Twitter, Tumblr.
Ibland ser jag på film med min familj dock. Men då gör jag det och sen YouTube, Twitter och Tumblr.
 
Förresten så är en fjärdedel av mitt huvud med i AmazingPhils nya video. När jag såg det så satte jag mitt hjärta i halsen bara så ni vet.
 
 
Woo, yeah!
 
Men det var väl allt för nu. Jag är jättetrött men jag ska vara uppe till Marcus Butlers video, så att jag kan se den. Han brukar inte vara så sen. Men jag går nog och lägger mig snart faktiskt... Sov inte så mycket i natten till idag, haha.
 
Ha en trevlig helg!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0